Mot storstan.

Dagarna har fytit på braaa, i Fredags va jag, Filip och Mackan i Uppsala och dom drack lite bärs inte för att jag kommer ihåg vad pubben heter men det blir säkert bra, riktigt bra kväll mycket skoj och skratt med alla namn baklänges snacka om torr humor;) dock så svek Lunkan oss men nästa gång får han fanemej haka på! haha Lördagen blev det fika hos Lunkan sen drog Filip och jobbade medans vi meckade opel efter det drog jag hem till Sala igen lämnade Doris och sen träffade Blom & gänget, Lunkan och Filip dök upp strax efter 02.00 och jag mamsen och papsen hämtade mig starx efter kl 3 så var det bara att köra dom till arlanda för att dom skulle vara borta i 6 månader och det innebär att jag får jobba som en tok och det tackar jag för, sen har jag fått jobb i västerås igen också bra där ! allt flyter på och det bästa av allt är att jag är dunder kär i min filip, han slår verkligen allt ! så nu finns det planer för att flytta tillbaka till uppsala har redan sökt massa jobb och skola så får se när lasset drar dit, älskar mitt liv och Lunkan och Mackan ni är också bra !







Bye !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback