Mitt Sagoland!

Jag trodde aldrig att just jag skulle få leva i en sån fin dröm igen jag blommar om en blomma och känns som som jag svävar på moln, jag är lycklig jag njuter av att vakna upp med Filip varje morgon, helt sjukt att känna en sån stark kärlek till en människa som jag gör för han. Han tycker om den för den man är hur man är och när man kanske inte alltid är på topp han stödjer en i vott och torrt sånt som den andra personen ska göra, så jag vill inte vakna upp ur denna dröm nej tack ge mig evig kärlek och lycka för det är det finaste som finns. Från det ena till det andra har börjat mitt vikariat nu och i natt ska jag ha med en elven eller ja hela veckan, ska bli kul de hoppas på fast tjänst snart då.. skulle ju vara bra och jag och Filip va hem till knivsta och häsla på hans föräldrar tusan vad jag har sakna att vara där jag stormtrivs! synd bara att man inte hann träffa Lunkan och Mackan bara men till helgen kanske? det hoppas jag på iaf :) sen så va jag och Filip och kolla på en nyare bil idag en saab 2.0 t 09:a ska testa den i veckan, åååhh så himla fin ! hm ja mera då, mys i soffan nu och fixa lite läxor i social omsorg och sen sova för att det snart är dags att jobba igen !


Carpe Diem






Saaaben ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback