Jajjemän!

Jag är glad, sprallig jag sjunger och jag ler, ska det inte vara så? självklart att det ska vara så känner bara lycka och omtänksamhet inom mig sjuuukt bra känsla ! dagen har varit bra blodprover i morse sen schopping med mamma även en fika hann man med :) hem till Mia och snacka lite också eftersom hon hade Dorran eftersom det är för kallt, skolan också duktiga jag? men kanske tack vare av dig, det gjorde susen trodde inte att livet hade överraskningar nyper mig själv i armen hela tiden för att försöka inse sanningen, men bara att njuta av varje sekund! så nu ikväll blir det gymmet ev simning också skönt sen hem till Kusin Marie och hjälpa till med pluggandet, sen hem själv och plugga behövs kan man säga ;)






Ciao


Ögongodis ! :D

2010-12-01 // 20:25:45

du är sååååå mumms !!!

såå superfin alltså !

2010-12-01 // 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback