ensam för en stund.

Vaknade av att Filip kom hem i morse om jag hade saknat han? åkte till knivsta igår kväll för att bara få
sova brevid min kärlek innan det var dags för han att jobba igen, så nu sitter man här i ekmans säng och bara saknar, saknar den där braiga människan som får en att må så sjukt bra. Den där bubblande känslan som han ger mig av sina varma kramar och bara veta att han är en del av mitt liv gör saken bara bättre. Men det är klart att man ibland blir osäker på om man är tillräcklig nog, men klart att man är det eftersom du valde mig. Finner inga ord en att du fått mitt hjärta och du kommer alltid att finnas där. Jag saknar dig verkligen sjukt mycket när jag inte kan vara med dig. Jag skulle vilja ge dig precis allt ! och det som jag verkligen längtar efter är du&jag ett hem för dig och mig här i Uppsala, det skulle kännas sjukt underbart, för man har verkligen allt just nu världens bästa Filip och hans underbara föräldrar och skälvklart Lunkan&Sukram. Från det ena till det andra så blev det en sväng till Gränby med svärmor fyndade lite men hade varit roligt om Filip också orkat hänga på men förstår att han är trött efter arbetet. Så nu blir det snart sova för min del eftersom jag varit sjuk och vart fram och tillbaka och tagit massa prov. Men tur är vel att man är på en lugn plats och kan vila upp sig och sen bara hem och jobba ihjäl sig igen, jag längtar inte hem !!

GodNatt!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback