En bubbla av kärlek.

Nattens jobb gick bra men det var nog för att jag hann sova några timmar innan jobbet vilket jag behövde.. det var svinkallt att gå fram och tillbaka men kände att kroppen mådde bättre av det och att min andning blev lättare eftersom jag haft problem med den nu någon vecka men det sägs ju att det blir så om man är stressad och har fullt upp? sen så spökar njuren igen och blod i urin från och till har inte piggat till riktigt efter operationen och det värtsa är nog illamåendet känns att kroppen inte orkar att hänga med på det fokuset som jag vill så jag har bestämt mig för att ligga i sängen hela dagen. För det blir att jobba skift i natt och i morgon och sen till kära uppsala till min fina och julhandla med svärmor ! Men inte mera med det, jag ska på en massa jobb interjuver i Uppsala på tisdag vilket ska kännas bra! mitt cv blev långt med referenser och folk är alltid lika chockade att man jobbat så mycket fast man är ung men är man jobb villig så finns det ju :) så nu är det bara lite fin slip på skolan också så löser sig allt ska man se. Känns knappt som om att det är jul heller inte samma sak nu när mamma&pappa bor i spanien men det är bara att gilla läget med det.. Hinner ju iaf vakna upp med filip innan vi ska jobba hela julhelgen.. Han va så mysig igår han ville bara åka bort bara ta en liten semester om det skulle vara skönt? bara att vila ut och ta nya tag? 2 fläskiga veckor i thailand? åhhhh så skönt ! men man kan ju bara drömma nu är det jobb&skola som gäller !

Godnatt !







Det känns som om att man har en bubblande kärlek inom sig som man bara vill skrika ur
sig, du gör mig så sjukt glad det finns inte ett enda ord att beskriva hur bra du är !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback