Dagen före.

Idag är det näst sista dagen på detta år, ska bli skönt att bara komma vidare även om det finns motgångar just nu så brukar jag alltid vara den där filosofen att i slutänden så löser sig det för alla och jag tror att vi alla människor går i genom faser eller perioder i livet mer eller mindre och vissa känns mera en andra vare sig man vill eller inte. Men jag tror att det är viktigt att man håller en fokus på det man hade i grunden och låter inte problemen förstöra det andra fina som man har. Det lärde min bror mig iaf och det hjälpte mig och man ska aldrig sluta att hoppas för jag tror att man blir starkare med tiden ju mera man växer. Sitter hemma nu i min ensamhet funderar på allt men mest så tror jag att jag saknar Filip rejält mycket och jag önskade bara att han va här just nu bara en bamse kram av fylld kärlek från hans underbara hjärta. Men så är det ju med kärlek det ska ju verkligen göra ont att sakna någon annars så är det ju inte äkta känslor? men vill bara uppdatera om att han är det finaste som finns i mitt liv, och som sagt det är tomt här i lyan utan han, men som sagt kärlek är kärlek och han betyder verkligen allt. Ska ta och vila nu en stund sen ska jag till västerås till frisören vare sig jag har råd eller inte men fan man ser ju hemsk ut i håret haha typiskt när man är ljus och att man igentligen är brunett. Men men man kan inte gräma sig heller det kommer bättre tider där med eller? känner på mig att lyckan finns bakom dörren jag tror bara att man måste ha is i magen bara finnas där som stöd. Kan fan inte sluta le kärleken gör mig verkligen knepig och jag kan bara säga att jag är kär. Men ska ta den bubblande känslan och ta mig till sängen och vila, så att kroppen tillåter mig att få en bra dag idag !




du är allt jag älskar din personlighet när du sjunger för mig. Det bästa jag vet är när du är på topp
ditt underbara leende, ja allt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback