Svar till Emelie

Som undrade vad som hände Peter : och det var faktiskt en helt vanlig dag jag minns inte om Peter var i Uppsala eller i Stockholm och jobbade med byggnads ställingar tydligen så fanns det ingen som kunde kläåttra upp på ställningen och fixa ngt som behövdes göra och peter klättrade upp, trots att det var bestämt att han inte fick gör det pga av hans vikt, men jobbar komisparna brydde sig tydligen inte av det så när peter är uppe på ställningen får han en hjärt attack och svimmar av och ramlar ner, åker med ambulans till Akademiska opereras senare för krossad fot, vaknar upp piggnar till och får smärtstillande dagen efter kl 17.00 somnade peter in av att hjäratat slutatde att slå eller om det var kroppspulsådern, jag kommer inte ihåg riktigt vad det var som stod i oduptions papprena men kan kolla upp det.. efter någon timme som ronden gick såg sköterskan att Peter var okontakt bar och det fanns ingen chans att väcka honom igen..



» -

Va hemskt att förlora en nära! mina tankar går till dig!

2009-12-22 // 07:39:48
» -

Va hemskt att förlora en nära! mina tankar går till dig!

2009-12-22 // 07:40:27

peter du är saknad av många :( kommer ihåg fösta gången jag träffa dig fan vad rolig du va du va en helt underbar person och jag vet att du finns hoss alla i din familj

2009-12-23 // 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback